Gud glömde mig!

Jag kan lova er att Gud "skapade" mig snabbare än snabbast & var säkert arg och gav med mig otur. För jag har alltid otur, i allt! Även fast det inte händer mig så drabbar det mig iallafall. Jag och min tjejkompis skulle till Staffanstorp för att käka på mc. Så när vi kommer in i Staffanstorp slutar hennes moped fungera. Och jag som varit hungrig hela dagen att jag fått huvudvärk och snäst av alla. Så vi får stanna så ringer hon till folk osv. Så vi ställer mopeden där och traskar till centrum. Typ 20 min därifrån, snacka om att det var sjukt jobbigt. Jag som inte rört mig på 2 månader typ.. Men vi kom iallafall hem till slut och jag fick mat. Men fyfan har nog aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Ska aldrig mer glömma äta frukost. Men iallafall så imorgon/idag åker jag till Halmstad. Inte börjat packa än, men gör det imorgon typ. Och imorgon/idag får vi gäster, så vi ska äta god mat och fira lite innan jag sticker. Självklart kommer jag blogga där uppe. Så ofta jag får tid. Men som sagt jag känner heller ingen där typ. Kanske 4-5 personer. Så kommer vara helt forever alone. Men får väl gå ut till stan och hitta en kompis att haffa, haha! Och juste, jag gillar egentligen inte Justin Bieber. Men asså jag sjöng en av hans nya låtar på avslutningen. Den "Be alright", tur så visste ingen då att det var han som skirivit den eftersom den kom ut dagen efter vår avslutning. Men hans nya album och låtar är faktiskt bra, lyssnar just nu på honom. Den låten som heter "Maria" som han skirivt till tjejen som påstod vara gravid med Jb är riktigt bra, över härlig!
Men ni får ha det fetast. ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu