Mormor & morfar

På min vägg framför min säng har jag en massa bilder från när jag var liten, ganska många, så kollade jag där idag & hittade en bild på min mormor & morfar. Min morfar har jag aldrig träffat, han dog redan när min mamma var 10 år gammal. Men min mormor gick bort för bara 1333 dagar sen, alltså 2008 gick hon bort. På något sett så blir jag tårögd varje gång någon nämner ordet "mormor" eftersom min mormor stod mig så extremt nära. Hon var min bästavän. Önska att jag fick träffa min morfar. Få krama honom & höra hans röst. Min morfar kommer ifrån Jordanien. Som sagt även fast jag aldrig träffat honom så betyder han ändå något för mig. Jag vet att han finns här hos oss, skyddar oss genom allt. Och detta är jag 110% säker på, för det ge ett medium sagt. Att känns faktiskt bra, för när min mamma var hos en medium så berättade hon för min mamma att min mormor lever i vårt hus i ett grönt rum, & jag är den enda som har grönt, jag känner mig trygg när jag ska sova. Shit, vilket långt inlägg. Eller kanske bara för jag bloggar från min lur det ser långt ut. Nu ska jag sova, gör en kvällsbön innan jag lägger mig, 2 dagar utan sömn, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu