Polis

Efter ett prat med vår studievägledare kom jag fram till vad jag vill bli. Jag vill bli polis. Det är ganska roligt för aldrig trodde jag att jag skulle vilja bli det. Hon tipsade även bra skolor som man kan gå då. Får som sagt mina betyg på fredag, sen får jag se hur jag gör. Men polis ska jag bli, någon jag redan bestämt. Hata mig om du/ni vill. Men jag bryr mig inte, yes! Nu efter min bror tjatat sönder så kollar vi fotboll, och håller egentligen på Spanien och Portugal, men eftersom tyskland är bra så får jag väll kolla lite. Och juste, idag skulle jag byta namn, det blev Amin. Vi hade spex i skolan, killarna blev tjejer och tvärtom. Skulle vara snobben Amin som bröt. Gick väl sådär med zigenar mustasch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu