Pude håla!

Hej där! Nu snart ska jag dra till Pude håla med några tjejkompisar. Kom nyss hem från vprdcentralen och så grymt glad. Jag har ingen halsfluss, jadå! igår somnade jag runt 7 på kvällen och tänkte att jag kunde vila lite, sen så vaknade jag igen 12 och var hur pigg som helst, så var typ uppe hela natten helt ensam, + att jag missade matchen igår, men hörde att Zlatans mål var snyggt! High five på det som min mamma brukar säga, haha! Åker till halmstad på fredag och firar midsommar där, vet inte hur länge jag stannar där. Vet inte vad jag mer ska skriva, ska leta reda på mina badkläder sen kör jag till pude med min snygga moped, ha det!
bild sen nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu